Pokemon Crystal Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 




Poprzedni temat «» Następny temat
Dragon Tail i inne wymuszające wymianę ruchy (NEH, NEH)
Autor Wiadomość
Keisuke 






Wiek: 20
Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 2733
Wysłany: 2017-05-31, 18:07   Dragon Tail i inne wymuszające wymianę ruchy (NEH, NEH)

Cóż, w tym wątku chodzi o ruchy: Roar, Dragon Tail, Whirlwind, Circle Throw oraz przedmiot Red Card. Szop słusznie mi zwrócił uwagę na to, że te ataki/przedmiot są OP, zbyt OP jak na nasze forum, dlaczego? Otóż, każda z tych rzeczy wymusza na przeciwniku wymianę pokemona i to nie tak, że on sam o tym decyduje. Jest to całkowicie losowe, dlaczego to jest zbyt potężne? Proste, użytkownik takiego Roar używa go jako pierwszy ruch, przez co przeciwnik ma wymuszoną wymianę pokemona, a w przypadku gdy napisał taktykę dla tegóż, konkretnego stworka w takim razie ma caluśką kolejkę w plecy. No i cóż, restrykcję jaką proponuje jest nałożenie limitu, mianowicie ruchu który wymusza wymianę pokemona można użyć dopiero jako 4(w przypadku Red Card trzeba coś wtedy wymyślić).
_________________

 
   Podziel się na:     
Kaiwe 
#Podróże w czasie


Starter: Volcarona
Profesja: trener ewolucjonista
Wiek: 18
Dołączyła: 24 Kwi 2016
Posty: 2451
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2017-05-31, 19:03   

Dobre, dobre ale ja bym zrobiła tak- Dragon Tail, Whirlwind i Circle Throw zostawić jako zwykłe ataki z BP :] Koniec końców to są ruchy z nawet ok mocą, poza tym to typ smoczy, wodny i walczący sou...\

Proste rozwiązanie bez kombinowania. Red Card...a to nie wiem. Z tym coś zróbcie :P
_________________


[Kp] ll [Poke-Kp]
[Box] ll [Bank] ll [Trofea] ll[Ogródek] ll [Jezioro] ll [Rezerwat] ll [CD]
  
 
   Podziel się na:     
Keisuke 






Wiek: 20
Dołączył: 26 Kwi 2016
Posty: 2733
Wysłany: 2017-05-31, 19:11   

Viviann Malesci napisał/a:
Dobre, dobre ale ja bym zrobiła tak- Dragon Tail, Whirlwind i Circle Throw zostawić jako zwykłe ataki z BP :] Koniec końców to są ruchy z nawet ok mocą, poza tym to typ smoczy, wodny i walczący sou...\


Whirlwind to atak typu latającego, w dodatku bez BP, tak samo zresztą Roar, więc co niby miałyby robić? :/
_________________

  
 
   Podziel się na:     
Kaiwe 
#Podróże w czasie


Starter: Volcarona
Profesja: trener ewolucjonista
Wiek: 18
Dołączyła: 24 Kwi 2016
Posty: 2451
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2017-05-31, 19:14   

No to można zrobić to tak jak piszesz, że te ruchy będą używane jaki czwarty ruch..

No to masz jeszcze Dragon Tail i Circle Throw
_________________


[Kp] ll [Poke-Kp]
[Box] ll [Bank] ll [Trofea] ll[Ogródek] ll [Jezioro] ll [Rezerwat] ll [CD]
 
   Podziel się na:     
Lisek Chytrusek
Bah bah black sheep. ~


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 883
Wysłany: 2017-05-31, 19:15   

Byłam pewna, że jednak daje się szansę na stworzenie innej taktyki, kiedy jakikolwiek Pokemon zmienia się na polu bitwy bez woli jego trenera. Po użyciu np. Roar wystarczy napisać w poście, który Pokemon został wylosowany i zaznaczyć kolejność postów. Wtedy trener, którego Poczek oberwał tym "zmieniaczem" może wytypować ataki, które mają sens. Tak robiłam do tej pory i nie widzę problemu. Trener może wedle woli schować wylosowanego z Roara Pokemona i wyrzucić jeszcze raz poprzedniego, jeśli ma taki kaprys, ale traci jedną kolejkę i przy okazji Poczkowi obrywa się przed schowaniem do Pokeballa. Nie wyobrazam sobie nawet jak ktoś mółby rpowadzić walkę,w której Pokemon siedzi i nic nie robi bo nie zna ruchów z taktyki, która nie była przeznaczona dla niego.

I jestem przeciwko zamienianiu tych ataków na "zwykłe ataki z BP". Mają właściwości, które ktoś uwzględnił przy wyborze tych ruchów dla swoich Pokemonów i tym razem w żaden sposób nie da się tego zrekompensować po ich znerfieniu. ;v
_________________
 
   Podziel się na:     
Did
#czasnaprzenosiny


Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 2356
Wysłany: 2017-05-31, 19:16   

Nakładanie limitu w postaci możliwości użycia tych ataków jedynie w ostatniej kolejce, zabiera im w ogóle jakikolwiek sens istnienia, bo po co wymieniać przeciwnika pod koniec rundy, kiedy przez jej resztę miał nad nami przewagę typu, którą moglibyśmy zlikwidować właśnie tymi ruchami.

Byłbym za tym, żeby dać przeciwnikowi możliwość napisania nowej taktyki albo sędzia losowałby nowe ruchu, które zastąpiłyby stare, ale żeby nie było, że jakiś pokemon ma milion ataków i wybiorą się słabe, to można byłoby na to nałożyć pewne zasady mniej więcej wyglądające tak:
- jeśli pokemon używałby ataku zadającego obrażenia, to losowałoby się atak, który zabiera obrażenia. Można się rozdrobnić na rodzaj/efektywność/typ itp.
- Jeśli pokemon używałby ataku obronnego/statusowego, to losowałoby się taki sam atak.
- Jeśli pokemon nie posiadałby ataku obronnego(czy innego), a takowy byłby w taktyce, to można dać, że używa on ofensywnego, tak w ramach obrony przez siłę, lub totalnie losowego.

#PozdrowieniaDlaKeia
_________________
Daisy7 "no niestety jestem na nie, ale nie hejcę" 2k17

KP|Box|Bank|Galeria
 
   Podziel się na:     
DJSonaX 
Pony Princess




Starter: Poochyena
Profesja: trener ewolucjonista
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Lip 2016
Posty: 501
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-05-31, 19:56   

Pytanie do sposobu Shuu, tylko dlatego że nie wyłapałam tego w jej sposobie. Czy osoba która użyła roar dostaję też szansę na zmianę ataków? Bo Roar zmienia na losowego pokemona, więc jeśli ktoś użyje go jako 1, to ma jeszcze 3 ataki, które mogą okazać się bezużyteczne. Skoro ten drugi ma szanse je zmienić, wtedy ten pierwszy też powinien.
_________________
 
   Podziel się na:     
Lisek Chytrusek
Bah bah black sheep. ~


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 883
Wysłany: 2017-05-31, 20:03   

Jasne, że ma szansę. Skoro zmienia się Pokemon to zmienia się też do tego taktykę i oczywistym mi się wydawało, że dotyczy to obu stron. Po poście sędziego zawsze pisze dwóch trenerów lub wszyscy, którzy biorą udział w walce. .-.
_________________
 
   Podziel się na:     
DJSonaX 
Pony Princess




Starter: Poochyena
Profesja: trener ewolucjonista
Wiek: 24
Dołączyła: 19 Lip 2016
Posty: 501
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-05-31, 20:08   

Czyli skoro w ciągu jednej kolejki można użyć 2x Roar, to znaczy że na jedną taktyke może przypaść aż do 3 postów od osoby. I na pytanie pytanie "kto przecież tak zrobi?" odpowiedź brzmi "Szop" bo mogę i nikt mi tego nie zabroni. :)
_________________
 
   Podziel się na:     
Kaiwe 
#Podróże w czasie


Starter: Volcarona
Profesja: trener ewolucjonista
Wiek: 18
Dołączyła: 24 Kwi 2016
Posty: 2451
Ostrzeżeń:
 1/5/7
Wysłany: 2017-05-31, 20:21   

Cały Szop x]
_________________


[Kp] ll [Poke-Kp]
[Box] ll [Bank] ll [Trofea] ll[Ogródek] ll [Jezioro] ll [Rezerwat] ll [CD]
 
   Podziel się na:     
Lisek Chytrusek
Bah bah black sheep. ~


Dołączył: 01 Maj 2016
Posty: 883
Wysłany: 2017-05-31, 21:30   

Oczywiście, że nikt Ci nie zabroni pisać upośledzonych taktyk. W normalnych walkach jednak ruchy tego typu nie są wykorzystywane w tak uprzykrzający sposób, więc nie ma żadnego problemu. c':
_________________
 
   Podziel się na:     
Did
#czasnaprzenosiny


Dołączył: 23 Kwi 2016
Posty: 2356
Wysłany: 2017-05-31, 22:35   

Ogólnie używanie takiego typu ruchów jest upośledzone, a do tego podwyższających statystyki o jeden. O dwa można jeszcze zrozumieć, ale takie o jeden, to nic specjalnego nie daje, bo więcej się zada, bijąc dwa razy. Sztosik taktyki są też z atakami kompletnie z dupy, bo po co uderzać najsilniejszymi, jak można jakimiś randomowymi i to bez dodatkowych efektów ^_^.
_________________
Daisy7 "no niestety jestem na nie, ale nie hejcę" 2k17

KP|Box|Bank|Galeria
 
   Podziel się na:     
Kyuubi


Dołączył: 24 Kwi 2016
Posty: 219
Wysłany: 2017-06-01, 00:04   

Ataki wymuszające zmianę pokemona nie mogą być atakami, które tylko zadają obrażenia, bo to zabija sens ich istnienia.

Wymuszanie zmiany jest istotną częścią paru popularnych taktyk, więc nie możemy się go całkowicie pozbyć.

Aby nie ciągnąć walk w nieskończoność, ograniczyłabym taki atak do jednego razu na dwa posty (tak, aby móc użyć go tylko jako kontrę!):
Gracz 1 używa Roar, sędzia losuje pokemona, na którego zmienia się aktywny pokemon, gracz 2 zmienia pozostałe ataki, które znajdują się w poście (przykładowo 4 ataki na post, Roar użyty jako 2, gracz 2 "kończy" taktykę dopisując brakujące dwa ataki). Sędzia podlicza całą turę. Gracz 1 teraz zaczyna turę - nie ma sensu używać Roar (i podobnych), bo drugi gracz automatycznie może skontrować ruch wybierając wcześniej innego pokemona.

Trochę zagmatwałam, ale no:
Ataki wymuszające zmianę RAZ na post będący kontrą. Taktyka kontrowanego do poprawy po kolejce z Roar.
_________________

KP | Box | Bank | Trofea
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandgreen created by spleen modified v0.3 by warna - SITEMAP - recenzje mang

Graficy
Sojusznicy:

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Lucid Dream

Stray Dogs

Proelium

Riverdale

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Orchard Stable

Pokemon Silver
Silver Baner

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Horizon

Into Darkness

YLO

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Avengers Assemble

Wizard's World

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników na użytek innych stron bez ich zgody!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.