Pokemon Crystal Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 




Poprzedni temat «» Następny temat
Spis umiejętności Pokemonów
Autor Wiadomość
Daisy7 





Wiek: 19
Dołączyła: 25 Mar 2016
Posty: 4652
Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-04-22, 22:02   Spis umiejętności Pokemonów

~ Spis umiejętności Pokemonów ~

1. Do skanu oprócz nazwy trzeba dać również opis umiejętności.
2. Przypominam, że każdy Pokemon może znać tylko jedną umiejętność.




Adaptability - Bonus za używanie ataku takiego samego typu, jaki ma użytkownik, jest równy 2 zamiast 1,5.

Aerilate - Zwiększa moc ataków typu normlanego o 20%, następnie zmienia typ tych ataków na flying.

Aftermath - Kiedy Pokemon zostaje pokonany za pomocą ataku podczas którego miał miejsce kontakt fizyczny, jego przeciwnik traci 1/4 maksymalnego HP.

Air Lock - Zapobiega występowaniu zjawisk pogodowych i sprawia, że działające na polu bitwy zanikają.

Analytic - Zwiększa siłę ataku Pokemona o 30%, gdy atakuje on jako ostatni.

Anger Point - Kiedy Pokemon zostaje trafiony ciosem krytycznym, moc jego ataku wzrasta do maksimum.

Anticipation - Ostrzega, gdy przeciwnik zna ruchy superefektywne i pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO).

Arena Trap - Przeciwnik nie może uciec ani zostać wycofany z walki. Wraca do Pokeballa, jeśli nie dotknie podłoża (typ latający lub umiejętność Levitate) bądź zna atak Baton Pass. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona wzrasta dwukrotnie.

Aroma Veil - Blokuje działanie na użytkownika i Pokemony w grupie takich ataków jak: Taunt, Torment, Encore, Disable, Heal Block i Attract.

Aura Break - Odwraca zdolności Fairy Aura i Dark Aura. Zamiast zwiększenia mocy Pokemonów z tymi umiejętnościami, ich moc spada o 33% tak długo, jak użytkownik Aura Break jest na polu bitwy.



Bad Dreams - Kiedy przeciwnik śpi, co turę traci 1/8 maksymalnej wartości HP.

Battery - Zwiększa siłę ataków specjalnych sojusznika o 30%.

Battle Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.

Beast Boost - Za każdym razem, gdy pokemon z tą umiejętność pokona przeciwnika, zwiększa się jego najlepsza statystyka o jeden stopień (10%).

Berserk - Zwiększa Specjalny Atak posiadacza tej umiejętności o jeden stopień (10%), gdy otrzyma cios, który zmniejszy jego HP o połowę.

Big Pecks - Obrona Pokemona nie może zostać obniżona.

Blaze - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki ogniste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.

Bulletproof - Chroni użytkownika przed niektórymi atakami, które oparte są na kulach bądź bombach (np: Acid Spray)



Cheek Pouch - Regeneruje 1/3 maksymalnego HP użytkownika, kiedy zje on jagodę dającą efekt w trakcie bitwy.

Chlorophyll - Kiedy podczas walki świeci słońce, szybkość Pokemona podwaja się. Wraca do normy, gdy pogoda się zmienia.

Clear Body - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika.

Cloud Nine - Zapobiega występowaniu zjawisk pogodowych i sprawia, że działające na polu bitwy zanikają.

Color Change - Typ Pokemona zmienia się wraz z każdym ofensywnym ruchem przeciwnika na odpowiadający typowi przyjętego ataku.

Comatose - Pokemon zawsze śpi i nigdy się nie budzi. Może atakować bez budzenia się.

Competitive - Specjalny atak Pokemona wzrasta o 20%, kiedy zostają mu zmniejszone statystyki.

Compoundeyes - Pokemon ma zwiększoną celność o 30%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na to, że dziki Pokemon będzie trzymał przedmiot wzrasta o 50%.

Contrary - Ataki zwiększające statystki tego Pokemona obniżają je, a zmniejszające podwyższają je.

Corrosion - Może zatruć przeciwnika, nawet jeśli posiada on typ stalowy lub trujący.

Cursed Body - Kiedy zostaje trafiony atakiem, który wymaga kontaktu fizycznego, blokuje go w 30% przypadków.

Cute Charm - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na zauroczenie przeciwnika przeciwnej płci. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, prawdopodobieństwo spotkania Pokemona przeciwnej płci wynosi 66,6%.



Damp - Blokuje ataki Selfdestruct i Explosion.

Dancer - Jeżeli przeciwnik używa ruchu "Dance", posiadacz tej zdolności automatycznie po nim wykonuje ten sam ruch. Nie odejmuje mu to możliwości użycia zwykłego ruchu.

Dark Aura - zwiększa siłę ataków typu Dark o 33.3%

Dazzling - Szokuje przeciwnika, sprawiając, że nie może on użyć ruchów z priorytetem.

Defeatist - Atak i specjalny atak Pokemona zostają obniżone o połowę, kiedy jego HP spada poniżej 50%.

Defiant - Atak Pokemona wzrasta o 20%, kiedy zostają mu zmniejszone statystyki. Nie działa to w przypadku obniżeniu statystyk samemu sobie lub przez sprzymierzeńców.

Delta Stream - Pokemon tworzy silny wiatr, który osłabia wszystkie ruchy superefektywne na Pokemony typu latającego (zadają obrażenia x1 zamiast x2). Wiatr wieje, dopóki użytkownik nie zejdzie z pola bitwy.

Disguise - Pokemon może obronić się przed pierwszym ruchem przeciwnika, który zadaje obrażenia. Nie dotyczy to obrażeń wywołanych konfuzją czy efektem pogodowym.

Download - Zwiększa specjalny atak Pokemona o jeden poziom, kiedy specjalna obrona
przeciwnika jest równa lub niższa od jego obrony, a kiedy jest od niej wyższa, zwiększa jego atak.

Drizzle - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna padać deszcz. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.

Drought - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, słońce zaczyna mocno świecić. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.

Dry Skin - Kiedy słońce mocno świeci, HP Pokemona co turę obniża się o 1/8 wartości maksymalnej, a kiedy pada deszcz wzrasta o tę samą ilość. Dodatkowo, ataki typu ognistego zadają mu o 25% więcej obrażeń, a typu wodnego odnawiają 1/4 maksymalnej wartości HP.



Early Bird - Pokemon w czasie walki śpi o połowę krócej, niż spałby normalnie.

Effect Spore - Przy kontakcie fizycznym obu Pokemonów istnieje 10% szans na sparaliżowanie, uśpienie lub zatrucie przeciwnika.

Electric Surge - Gdy na pole walki wchodzi pokemon tą umiejętnością, zmienia otoczenie w Electric Terrain.

Emergency Exit - Pokemon ucieka lub zmienia się z innym (w przypadku walki trenerskiej), gdy jego HP spadnie poniżej połowy.



Fairy Aura - Podnosi moc ataków typu Fairy o 33.3%

Filter - Obniża o 1/4 ilość obrażeń zadawanych przez superefektywne ataki przeciwnika.

Flame Body - Przy fizycznym kontakcie istnieje 30% szans na podpalenie przeciwnika. Dodatkowo, kiedy Pokemon z tą zdolnością jest w drużynie, ilość kroków niezbędnych do wyklucia się jajek zostaje zmniejszona o połowę.

Flare Boost- Kiedy Pokemon zostaje oparzony, jego statystyka specjalnegoataku zostaje podwyższona o 50%.

Flash Fire - Uodparnia od ataków typu ognistego, a w skutek ich trafienia zwiększa siłę ognia.

Flower Gift - Zwiększa atak i specjalną obronę Pokemona (x1.5), kiedy słońce mocno świeci. Cherrim dodatkowo zmienia wtedy formę.

Flower Veil - Chroni przed obniżeniem statystyk Pokemonom typu trawiastego w grupie.

Fluffy - Siła ataków, które powodują kontakt fizyczyny, zostaje zmniejszona o połowę. Ataki ogniste zadają z kolei podwójne obrażenia. W przypadku, gdy ognisty ruch zadaje kontakt fizyczny, posiadacz tej zdolności otrzymuje normalne obrażenia.

Forecast- Typ i forma Castforma zmienia się zależnie od pogody.

Forewarn - Pozwala zobaczyć nazwę najsilniejszego ataku przeciwnika.

Friend Guard - W podwójnych i potrójnych walkach sprzymierzone Pokemony doznają mniejszych obrażeń.

Frisk - Pozwala Pokemonowi zobaczyć jaki przedmiot trzyma przeciwnik.

Full Metal Body - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika.

Fur Coat - Obniża o połowę siłę ataków fizycznych wroga.



Gale Wings - Wszystkie ataki typu lot mają zwiększony priorytet o 1. Umiejętność działa tylko wtedy, gdy jej posiadacz ma 100% HP.

Galvanize - Zmienia ruchy typu normalnego w ruchy typu elektrycznego oraz zwiększa ich siłę o 20%.

Gluttony - Powoduje, że Pokemon zjada trzymaną jagodę po utracie 50% punktów życia (zwykle jest to 75%).

Gooey - Szybkość przeciwnika spada, kiedy użyje ataku wymagającego kontaktu fizycznego z użytkownikiem umiejętności.

Grass Pelt - Obrona użytownika zwiększa się o 50%, kiedy walczy on na trawiastym podłożu, lub użyje Grassy Terrain.

Grassy Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Grassy Terrain.

Guts - Kiedy Pokemon zostaje podpalony, zatruty, sparaliżowany, zamrożony albo zasypia, jego atak wzrasta (x1.5).



Harvest - Istnieje 50% szansy na odnowienie użytej jagody. Jeśli świeci słońce, szansa wzrasta do 100%.

Healer - Pod koniec każdej tury istnieje 30% szans, że któryś ze sprzymierzeńców zostanie uleczony ze zmiany statusu.

Heatproof - Obniża o połowę obrażenia zadawane przez ataki ogniste i wynikające z podpalenia.

Heavy Metal - Waga Pokemona jest podwojona.

Honey Gather - Istnieje prawdopodobieństwo, że po stoczonej walce Pokemon znajdzie przedmiot "Honey" (miód). Im większy poziom - tym większa szansa.

Huge Power - Pokemon z tą umiejętnością ma podwojoną statystykę ataku.

Hustle - Na początku walki atak Pokemona zostaje zwiększony (x1.5), ale celność jego fizycznych ruchów spada o 20%. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.

Hydration - Kiedy pada deszcz, zmiany statusu Pokemona są leczone po każdej turze walki.

Hyper Cutter - Uniemożliwia obniżenie ataku Pokemona.



Ice Body - Kiedy podczas walki pada grad (Hail), HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.

Illuminate - Jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona rośnie do 200%.

Illusion - Sprawia, że Pokemon przyjmuje wygląd ostatniego Pokemona w drużynie. Umiejętność przestaje działać po przyjęciu ciosu od przeciwnika.

Immunity - Pokemon nie może zostać zatruty.

Imposter - Na początku walki Pokemon transformuje się w przeciwnika.

Infiltrator - Podczas ataku ignoruje "bariery" powstałe w wyniku ruchów Reflect, Light Screen, Safeguard i Substitute.

Innards Out - Gdy pokemon z tą umiejętnością zostania pokonany, przeciwnik otrzymuje obrażenia równe posiadanemu HP pokemona z tą umiejętnością tuż przed uderzeniem (zanim zemdlał).

Inner Focus - Pokemon nigdy nie stchórzy (flinch).

Insomnia - Pokemon nie może zasnąć.

Intimidate - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, siła ataków przeciwnika spada o jeden poziom. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.

Iron Barbs - Zadaje obrażenia równe 1/8 maksymalnego HP każdemu oponentowi, który zaatakuje użytkownika ruchem wymagającym fizycznego kontaktu. Jeśli Pokémon z tą umiejętnością zostanie trafiony przez atak uderzający kilka razy, który wymaga kontaktu fizycznego (np. Fury Swipes), każde trafienie zadaje oponentowi obrażenia.

Iron Fist - Zwiększa siłę ataków podczas których wykorzystywane są pięści o 20%.



Justified - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom, gdy zostanie on trafiony ruchem typu Dark.



Keen Eye - Celność Pokemona nie może zostać obniżona. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie słabszych Pokemonów maleje o 50%.

Klutz - Na Pokemona nie działają żadne efekty trzymanych przedmiotów. Wyjątkiem są przedmioty mające wpływ na doświadczenie (Exp Share, Macho Brace).



Leaf Guard - Zapobiega zmianie statusu Pokemona przez przeciwnika, kiedy słońce mocno świeci.

Levitate - Ataki typu ziemnego (oprócz Thousand Arrows), zdolność Arena Trap oraz ataki Spikes, Toxic Spikes, Sticky Web, Rototiller, Sky Drop, Electric Terrain, Grassy Terrain, Misty Terrain i Psychic Terrain nie oddziałują na Pokemona posiadającego tę umiejętność.

Light Metal - Waga Pokemona jest o połowę mniejsza niż normalnie.

Lightningrod - użytkownik ściąga na siebie wszystkie ataki elektryczne, lecz nie odnoszą one żadnych skutków. Dodatkowo siła Specjalnego Ataku tego Pokemona wzrasta o jeden poziom.

Limber - Pokemon nie może zostać sparaliżowany.

Liquid Ooze - Przeciwnik traci HP, zamiast je zregenerować, kiedy używa ataków wysysających życie (np. Absorb).

Liquid Voice - Wszystkie ruchy dźwiękowe zmieniają swój typ na wodny.

Long Reach - Ataki użytkownika, które powinny mieć kontakt fizyczny z przeciwnikiem, nie mają go.



Magic Bounce - Odbija efekty ruchów niezadających obrażenia (zmieniających statystyki).

Magic Guard - Pokemon traci HP tylko wtedy, kiedy przeciwnik atakuje go za pomocą bezpośrednich ataków (za wyjątkiem obrażeń wynikających z użycia ruchów: Substitute, Struggle, Pain Split, Curse i Belly Drum).

Magician - Przy uderzeniu użytkownik z tą umiejętnością kradnie trzymany przedmiot przeciwnika.

Magma Armor - Pokemon nie może zostać zamrożony. Dodatkowo, kiedy Pokemon z tą zdolnością jest w drużynie, ilość kroków niezbędnych do wyklucia się jajek zostaje zmniejszona o połowę.

Magnet Pull - Powstrzymuje stalowe Pokemony przed ucieczką z walki (nie działa w przypadku użycia Baton Pass). Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie stalowych Pokemonów rośnie do 150%.

Marvel Scale - Kiedy status Pokemona odbiega od normy przez poparzenie, paraliż, zatrucie, zamrożenie lub sen, jego obrona wzrasta o 50%.

Mega Launcher - Zwiększa o połowę siłę ataków opartych na pulsie (Pulse).

Merciless - Wszystkie ataki pokemona zawsze trafiają krytycznie, gdy przeciwnik jest otruty. Nie dotyczy sytuacji, gdy rywal posiada Battle Armor, Shell Armor lub jest pod wpływem Lucky Chant.

Minus - Kiedy inny Pokemon w walce ma umiejętność "Plus" lub "Minus", specjalny atak użytkownika rośnie o 50%.

Misty Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Misty Terrain.

Mold Breaker - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.

Moody - Na początku walki jedna ze statystyk Pokemona zostaje podwyższona o dwa poziomy, a inna obniżona o jeden poziom.

Motor Drive - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, jego szybkość wzrasta o jeden poziom.

Moxie - Zwiększa atak Pokemona o jeden poziom w przypadku pokonania innego Pokemona.

Multiscale - Kiedy Pokemon ma maksymalną ilość HP, otrzymuje o połowę mniej obrażeń.

Multitype - Typ i forma Pokemona zależy od trzymanej przez niego Płyty (Plate).

Mummy - Zmienia na "Mummy" umiejętność każdego Pokemona, który go dotknie.



Natural Cure - Kiedy Pokemon zostaje wycofany do Pokeballa, wylecza się ze wszystkich zmian statusu.

No Guard - Wszystkie ataki użyte przez Pokemona z tą zdolnością oraz przeciwko niemu na pewno trafią. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, częstotliwość napotykania dzikich Pokemonów wzrasta o 50%.

Normalize - Wszystkie ataki Pokemona są traktowane jako typu normalnego i ich moc zwiększa się o 20%.



Oblivious - Pokemon nie może zauroczyć się. Umiejętność nautralizuje działanie Taunt.

Overcoat - Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń od efektów pogodowych oraz nie działają na niego efekty ataków proszkowych.

Overgrow - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki trawiaste zadają do 1,5 raza większe obrażenia.

Own Tempo - Pokemon nie może zostać zdezorientowany.



Parental Bond - Pokemon każdy atak wyprowadza podwójnie, z czego siła drugiego uderzenia jest zmniejszona do 25%.

Pickpocket - Kradnie przedmiot przeciwnika, kiedy go dotknie.

Pickup - Istnieje 10% szans, że po stoczonej walce Pokemon znajdzie jakiś przedmiot. Im wyższy poziom Pokemona, tym większa szansa na cenniejszy przedmiot. Umiejętność nie działa, kiedy użytkownik już coś trzyma.

Pixilate - Ponosi o 20% siłę ataków normalnych i zamienia ich typ na Fairy.

Plus - Kiedy inny Pokemon w walce ma umiejętność "Minus" lub "Plus", specjalny atak użytkownika rośnie o 50%.

Poison Heal - Kiedy Pokemon jest zatruty, na koniec każdej tury odzyskuje 1/8 maksymalnego HP, zamiast je tracić.

Poison Point - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szans na zatrucie przeciwnika.

Poison Touch - Kiedy użytkownik zaatakuje przeciwnika atakiem mającym kontakt fizyczny, istnieje 30% szans na zatrucie go.

Power Construct - Gdy HP Zygarde 10% Forme albo 50% Forme spadną poniżej 50%, zmienia się w Complete Forme. Zygarde w tej formie zyskuje różnicę w HP między HP starej, a nowej formy.

Power of Alchemy - Jeżeli sojuszniczy pokemon polegnie, posiadacz tej umiejętności zdobywa jego zdolność. Nowo nabyta umiejętność aktywuje się tak, jakby pokemon dopiero wszedł na pole bitwy.

Prankster - Priorytet ataków niezadających obrażeń zostaje podwyższony o 1. Jeśli Pokemon (dot. zarówno użytkownika jak i rywala) ma typ mroczny, nie działają na niego ataki z priorytetem zwiększonym przez Prankster.

Ta zdolność została zmodyfikowana na potrzeby forum!
Pressure - Stworek, który atakuje Pokemona z tą zdolnością, używa o jeden ruch mniej, niż ma narzucone (np. normalnie mógłby użyć 4 ruchów, ale rywal ma Pressure, więc wykonuje 3). Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów wzrasta o 50%.

Prism Armor - Zmniejsza siłę ataków superefektywnych o 25%.

Protean - Zdolność zmienia typ Pokemona na typ ataku, który użytkownik zamierza wykonać (nawet, jeśli ruch się nie powiedzie).

Psychic Surge - Gdy pokemon z tą umiejętnością wchodzi na pole bitwy, zmienia otoczenia w Psychic Terrain.

Pure Power - Pokemon z tą umiejętnością ma podwojoną statystykę ataku.



Queenly Majesty - Dopóki pokemon z tą umiejętnością jest na polu, żaden pokemon nie może używać ruchów z priorytetem.

Quick Feet - Kiedy Pokemon zostaje dotknięty przez zmianę statusu, jego szybkość wzrasta o 50%. Neutalizuje spadek szybkości spowodowany paraliżem. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, częstotliwość napotykania dzikich Pokemonów spada.



Rain Dish - Kiedy podczas walki pada deszcz, HP Pokemona co turę odnawia się o 1/16 wartości maksymalnej.

Rattled - Zwiększa szybkość Pokemona o jeden poziom, jeśli zostanie on trafiony atakiem typu Bug, Ghost bądź Dark.

Receiver - Jeżeli sojuszniczy pokemon polegnie, posiadacz tej umiejętności zdobywa jego zdolność. Nowo nabyta umiejętność aktywuje się tak, jakby pokemon dopiero wszedł na pole bitwy.

Reckless - Zwiększa siłę ataków obosiecznych (np. Double-Edge) oraz powodujących obrażenia przy nietrafieniu (np. Jump Kick) o 20%.

Refrigerate - zwiększa siłę ataków normalnych o 20% i zmienia ich typ na Ice.

Regenerator - Pokemon regeneruje swoje HP po odwołaniu z walki o 33.3% maksymalnego.

Rivalry - Jeśli Pokemon ma taką samą płeć jak przeciwnik, to siła bazowa jego ataków wzrasta o 25%. Jeśli przeciwną, to spada o 25%.

RKS System - Zmienia typ pokemona zależnie od trzymanej przez niego karty pamięci.

Rock Head - Pokemon nie otrzymuje obrażeń przy atakach obosiecznych (typu Double-Edge).

Rough Skin - Kiedy Pokemon zostaje zaatakowany fizycznym atakiem, HP przeciwnika spada o 1/16 wartości maksymalnej.

Run Away - Pokemon ma zagwarantowaną możliwość ucieczki w walce z dzikim Pokemonem. Umiejętność nie działa, kiedy zostanie użyty Mean Look lub Block. Dodatkowo nieskuteczna przeciwko Pokemonom z umiejętnością Arena Trap, Magnet Pull i Shadow Tag.


♥ CIĄG DALSZY NIŻEJ ♥
_________________
< 3

"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"

~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2017-12-05, 12:21, w całości zmieniany 22 razy  
 
   Podziel się na:     
Daisy7 





Wiek: 19
Dołączyła: 25 Mar 2016
Posty: 4652
Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-04-22, 22:03   



Sand Force - Zwiększa siłę ataków typu Ground, Rock i Steel o 33% podczas burzy piaskowej.

Sand Rush - Podwaja szybkość Pokemona podczas burzy piaskowej.

Sand Stream - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna szaleć burza piaskowa. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.

Sand Veil - Unikliwość Pokemona wzrasta o jeden poziom podczas burzy piaskowej. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona szaleje spada o 50%.

Sap Sipper - W przypadku trafienia ruchem typu Grass, Pokemon nie otrzymuje żadnych obrażeń, a jego atak zostaje podwyższony o jeden poziom.

Schooling - Jeżeli Wishiwashi ma 20lvl lub większy i posiada więcej niż 25% HP, zmienia się w School Form. Kiedy jego HP spadnie poniżej 25%, pod koniec rundy wraca do Solo Form.

Scrappy - Powoduje, że ataki typu normalnego i walczącego wykonane przez tego Pokemona działają na Pokemony-Duchy.

Serene Grace - Podwaja szansę występowania dodatkowych efektów ataków ofensywnych używanych przez tego Pokemona.

Shadow Shield - Kiedy Pokemon ma maksymalną ilość HP, otrzymuje o połowę mniej obrażeń.

Shadow Tag - Pokemon nie może uciec ani zostać wycofany z walki, chyba że użyje ruchu Baton Pass.

Shed Skin - Po każdej turze walki istnieje jedna szansa na trzy na wyleczenie się Pokemona ze zmian statusu.

Sheer Force - Ataki, które mają dodatkowy efekt, tracą go, ale ich moc zwiększa się o 33%. Umiejętność neutralizuje negatywne działanie Life Orb, kiedy używane są ataki mające drugi efekt (z wyjątkiem Flare Blitz).

Shell Armor - Blokuje ciosy krytyczne przeciwnika.

Shield Dust - Ataki ofensywne, którymi zostanie zaatakowany ten Pokemon, na pewno nie będą miały dodatkowych efektów.

Shields Down - Gdy HP Pokemona spada poniżej połowy, zmienia się w Core Form. Jeżeli HP wzrośnie do min. 50% HP, użytkownik przybiera Meteor Form. W Meteor Form jest odporny na zmiany statusów.

Simple - Podwaja zmiany statystyk Pokemona, zarówno pozytywnie jak i negatywnie.

Skill Link - Sprawia, że ataki podczas których ciosy wyprowadzone są kilkakrotnie zawsze uderzają maksymalną ilość razy (5).

Slow Start - Sprawia, że przez pierwsze pięć tur atak i szybkość Pokemona są obniżone o połowę.

Slush Rush - Podwaja szybkość pokemona podczas burzy śnieżnej. Pokemon z tą zdolnością nie otrzymuje obrażeń zadawanych przez burzę śnieżną.

Sniper - Moc krytycznych uderzeń użytkownika wzrasta do 200% (zazwyczaj jest to 150%)

Snow Cloak - Kiedy szaleje burza gradowa (Hailstorm), szansa na unik Pokemona wzrasta o jeden poziom. Dodatkowo, kiedy Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikiego Pokemona w miejscach gdzie ona występuje spada o 50%.

Snow Warning - Kiedy Pokemon wchodzi do walki, zaczyna padać grad. Efekt ten zanika dopiero po pięciu turach.

Solar Power - Kiedy słońce mocno świeci, specjalny atak Pokemona wzrasta o 1,5 raza, a jego HP co turę spada o 1/8 wartości maksymalnej.

Solid Rock - Obniża o 1/4 moc ataków superefektywnych.

Soul-Heart - Zwiększa Specjalny Atak o jeden stopień (10%) za każdym razem, gdy jakiś pokemon zostanie pokonany.

Soundproof - Pokemon jest odporny na ataki dźwiękowe. Dodatkowo, jeśli Pokemon zostanie zmieniony za pomocą Baton Pass, działanie Perish Song zadziała.

Speed Boost - Szybkość Pokemona jest zwiększana o jeden poziom co każdą turę.

Stakeout - Gdy przeciwnik wymienia się w środku walki, następny pokemon (rywal) otrzymuje dwukrotnie większe obrażenia.

Stall - Pokemon zawsze atakuje jako ostatni (chyba że inny trzyma Lagging Tail lub Full Incense).

Stamina - Gdy pokemon zostaje uderzony jakimś atakiem, jego obrona wzrasta o jeden stopień (10%).

Stance Change - Pokemon zmienia formę (w tym statystyki) w zależoności od typu walki.

Static - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szans na sparaliżowanie przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie elektrycznego Pokemona rośnie o 150%.

Steadfast - Za każdym razem, kiedy Pokemon stchórzy (flinch), jego szybkość wzrasta o jeden poziom.

Steelworker - Zwiększa siłę ataków stalowych o 50%.

Stench - Przy kontakcie fizycznym istnieje 10% szansy na to, że przeciwnik stchórzy. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na spotkanie dzikiego Pokemona maleje o 50%.

Sticky Hold - Zapobiega utracie przedmiotu, który Pokemon trzyma. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, dzikie Pokemony będą częściej brały przy łowieniu na wędkę.

Storm Drain - Pokemon ściąga na siebie wszystkie wodne ataki. Nie zadają one obrażeń i dodatkowo podnoszą siłę Specjalnego Ataku Pokemona o jeden poziom.

Strong Jaw - Moc gryzących ataków zwiększa się o 50%.

Sturdy - Ataki pokonujące jednym ciosem (One-Hit KO) nie działają na tego Pokemona. Dodatkowo, gdyby miał on zostać pokonany przy pełnym zdrowiu jednym atakiem, pozostaje mu 1HP.

Suction Cups - Pokemon nie może zostać wycofany z walki przy pomocy ataków przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, dzikie Pokemony będą częściej brały przy łowieniu na wędkę.

Super Luck - Współczynnik trafienia krytycznego jest ponoszony o jeden poziom.

Surge Surfer - Gdy na polu znajduje się Electric Terrain, szybkość pokemona z tą zdolnością zostaje podwojona.

Swarm - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki robacze zadają do 1,5 raza większe obrażenia.

Sweet Veil - Chroni każdego Pokemona z drużyny przed zaśnięciem.

Swift Swim - Kiedy podczas walki pada deszcz, szybkość Pokemona podwaja się. Szybkość spada do normalnej, gdy pogoda się zmienia.

Symbiosis - Umiejętność pozwala na przekazanie trzymanego przedmiotu sojusznikowi.

Synchronize - Kiedy użytkownik zostaje podpalony, zatruty lub sparaliżowany, status przeciwnika zmienia się na taki sam, chyba, że jest on na niego odporny ze względu na swój typ lub umiejętność.



Tangled Feet - Kiedy Pokemon jest zdezorientowany, jego zdolność unikania ciosów wzrasta o jeden poziom.

Tangling Hair - Gdy pokemon z tą zdolnością zostanie uderzony przez atak, który wymaga kontaktu fizycznego, zmniejsza szybkość przeciwnika o jeden stopień (10%).

Technician - Moc ataków Pokemona o sile bazowej równej lub mniejszej niż 60 jest zwiększana o 1,5 raza.

Telepathy - Broni przed obrażeniami z ataków sprzymierzeńców podczas podwójnych i potrójnych bitew.

Teravolt - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.

Thick Fat - Osłabia o połowę siłę ataków typu ognistego i lodowego.

Tinted Lens - Podwaja siłę ataków, które są mało efektywne na przeciwnika.

Torrent - Kiedy HP spada poniżej 1/3, ataki wodne zadają do 1,5 raza większe obrażenia.

Tough Claws - podnosi siłę ataków fizycznych o 33%

Toxic Boost - Kiedy Pokemon zostaje zatruty, jego statystyka ataku zostaje podwyższona o 50%.

Trace - Pokemon kopiuje umiejętność przeciwnika.

Triage - Ruchy leczące mają zwiększony priorytet. Nie dotyczy Leech Seed, Pain Split i Aqua Ring.

Truant - Pokemon musi co jedną turę odpoczywać (nie atakuje).

Turboblaze - Pokemon może skutecznie zaatakować przeciwnika niezależnie od jego umiejętności.



Unaware - Podczas zadawania ataków ofensywnych ignorowane są wszystkie zmiany statystyk wroga (poza szybkością).

Unburden - Kiedy Pokemon traci trzymany przedmiot w czasie walki, jego szybkość podwaja się.

Unnerve - Sprawia, że przeciwnik jest zdenerwowany, co powstrzymuje go od jedzenia trzymanych Berry.



Victory Star - Celność ruchów Pokemona i jego sprzymierzeńców zostaje zwiększona o 10%.

Vital Spirit - Pokemon nie może zostać uśpiony. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie silniejszych Pokemonów rośnie o 50%.

Volt Absorb - Gdy Pokemon jest uderzany elektrycznym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.



Water Absorb - Gdy Pokemon jest uderzany wodnym atakiem, odnowiona zostaje 1/4 jego maksymalnego HP.

Water Bubble - Zmniejsza siłę ognistych ataków, którymi zostanie trafiony posiadacz tej umiejętności, o 50%. Chroni go przed podpaleniem i podwaja siłę ataków wodnych.

Water Compaction - Zwiększa obronę pokemona o dwa stopnie (20%), gdy zostanie on trafiony ruchem typu wodnego.

Water Veil - Pokemon nie może zostać podpalony.

Weak Armor - Kiedy Pokemon zostaje trafiony fizycznym atakiem, jego obrona spada o jeden poziom (10%), a jego szybkość podwyższa się o dwa poziomy (20%).

White Smoke - Statystyki Pokemona nie mogą zostać obniżone przez atak lub zdolność przeciwnika. Dodatkowo, jeśli Pokemon jest na pierwszym miejscu w drużynie, szansa na napotkanie dzikich Pokemonów maleje o 50%.

Wimp Out - Pokemon ucieka lub zmienia się z innym (w przypadku walki trenerskiej), gdy jego HP spadnie poniżej połowy.

Wonder Guard - Na użytkownika działają jedynie ataki, które są na niego superefektywne, efekty pogody lub zmiany statystyk.

Wonder Skin - Sprawia, że ruchy, które nie zadają obrażeń (status moves), chybiają w 50% przypadków.



Zen Mode - Zmienia formę Pokemona, gdy jego HP spadnie poniżej połowy.



By Matryoshka, Ves, Keisuke for Pokemon Crystal.
Zakaz kopiowania!
_________________
< 3

"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"

~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2017-12-05, 12:07, w całości zmieniany 6 razy  
 
   Podziel się na:     
Daisy7 





Wiek: 19
Dołączyła: 25 Mar 2016
Posty: 4652
Skąd: niedaleko Lublina ;'3
Wysłany: 2016-04-22, 22:05   

~ Spis umiejętności Fakemonów ~

Przetłumaczone umiejętności z Pokemon Sage, które mogą znać Wasze Fakemony. Przypominam, że nie można dawać ich zwyczajnym Pokemonom, lecz jedynie wybranym Fakemonom (potrafiącym "władać" daną ablitką). Dodam też, że kilka z nich zostało lekko zmienionych, by miały sens przy forumowym systemie. Na Pokemon Sage co jakiś czas pojawiają się nowe umiejętności, dlatego jeśli widzisz, że którejś brakuje w naszym spicie, zgłoś to do administracji.


Adrenaline - Zwiększa szybkość użytkownika o 1 poziom (10%), kiedy ten posiada niski poziom życia.

Allure – Szansa na spotkanie Pokemona o przeciwnej płci wzrasta do 75%. Dodatkowo będzie miał on obniżoną unikliwość o 1 poziom (12,5%).

Brave Heart - Zwiększa obronę użytkownika o 1 poziom (10%), kiedy ten posiada zmianę statusu.

Conditioning - Za każdym razem, gdy użytkownik z tą umiejętnością oberwie dowolnym atakiem, który zadziała (nie spudłuje, nie odbije się od protectu itp.), następny zadaje 15% mniej siły obrażeń.

Content - Użytkownik odzyskuje 1/16 maksymalnej wartości HP, kiedy nie używa on fizycznego lub specjalnego ruchu.

Conundrum - Przy kontakcie fizycznym istnieje 30% szansy zmylenie (konfuzja) przeciwnika.

Discretion - Użytkownik odzyskuje 5% max. wartości HP, jeśli użyty przez niego atak nie trafi. (znaczenie zmienione ze względu na system forum)

Eccentric - Umiejętność ta zwiększa specjalny atak użytkownika o 1 poziom (10%), a zarazem zmniejsza jego celność o 1 poziom (12,5%).

Eventide - W nocy zwiększa się specjalny atak pokemona, a w czasie dnia jego obrona. Obydwie statystyski podnoszą się o 1 poziom (10%).

Expert – Podwaja siłę obrażeń wynikających ze STABu (STAB >same-type attack bonus< - wynosi 1,5 jeśli Pokemon używa ruchu swojego typu).

Feedback - Zadaje obrażenia wrogowi za każdym razem, gdy ten używa specjalnych ruchów. Obrażenia wynoszą 1/16 max. wartości HP przeciwnika.

Feisty - Zwiększa atak użytkownika o 1 poziom (10%), kiedy przeciwnik posiada wyższy poziom.

Forage - Użytkownik ma 25% szansy na znalezienie jagody po pojedynku.

Full Force – Ataki , których moc bazowa (BP) wynosi 60 lub mniej, mają 50% więcej szansy na krytyczne obrażenia.

Ice Slick - Podnosi szybkość użytkownika o 1 poziom (10%) podczas burzy śnieżnej.

Iron Jaw - Podnosi moc gryzących ataków o 50%.

Malice - Użytkownik tej umiejętności ma z natury podniesioną statystykę ataku i specjalnego ataku o 1 poziom (10%).

Mooch - Użytkownik może zjeść każdą jagodę, którą trzyma partner bądź przeciwnik.

Novice – Neguje efekt STAB (STAB >same-type attack bonus< - wynosi 1,5 jeśli Pokemon używa ruchu swojego typu, czyli przy tej umiejętności STAB = 1).

Orbital Tide - Kiedy Pokemon walczy, zwiększa się grawitacja (ściąga na ziemię wszystkie Pokemony latające oraz posiadające umiejętność Levitate).

Overshadow - Obniża atak oraz specjalny atak o 1 poziom (10%) wszystkich przeciwników niższych od użytkownika.

Perforate - Ataki tego samego typu co użytkownik ignorują odporność przeciwnika.

Permafrost - Podnosi obronę (Defense) użytkownika o 1 poziom (10%) podczas burzy śnieżnej.

Pollution - Przyzywa kwaśny deszcz lub zmienia zwykły deszcz na kwaśny, który w obu wypadkach rani wszystkie Pokemony z wyjątkiem typu trującego i stalowego. Obrażenia wynoszą 1/8 max. wartości HP Pokemona co turę.

Psych Out - Użytkownik obniża specjalny atak wroga o 1 poziom (10%) po swym wejściu do walki.

Quickdraw - Priorytet wszystkich ataków (prócz Protect i Detect) wszystkich Pokemonów (zarówno użytkownika jak i przeciwnika) wynosi 0.

Scaveger - Gdy użytkownik pokona rywala, regeneruje 1/4 swojego maksymalnego HP.

Siphon - Kontaktowe ataki mają 30% szans na pochłonięcie i uleczenie się z połowy zadanych obrażeń.

Spectrum - Zmienia podstawowy typ Pokemona w zależności od koloru ciała przeciwnika (według uznania sędziego).

Stubborn - Kiedy HP użytkownika jest niższe niż połowa jego max. wartości, jego obrona wzrasta o 1 poziom (10%).

Sunbathe - Podczas słonecznej pogody użytkownik stopniowo odzyskuje HP (1/16 max HP w pierwszej turze, 2/16 max. HP w drugiej turze itd.).

Team Player - Podczas dwu-walki statystki użytkownika i jego partnera wzrastają o 1 poziom (10%).



By Yuki&Dafiar for Pokemon Crystal.
Zakaz kopiowania!
_________________
< 3

"Miałem krewnego, który studiował trygonometrię, aż mu wąsy odpadły, a kiedy już się wszystkiego nauczył, przyszła jakaś Buka i go zjadła. No i leżał potem w brzuchu Buki z całą tą swoją mądrością!"

~ Tove Jansson, "Dolina Muminków w listopadzie"
Ostatnio zmieniony przez Daisy7 2017-09-17, 21:54, w całości zmieniany 4 razy  
 
   Podziel się na:     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  




wxv.pl - załóż forum dyskusyjne za darmo





Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Theme xandblue created by spleen modified v0.2 by warna - SITEMAP - opowiadania

Graficy
Sojusznicy:

Panda
35451075
Yukiyorin

Did
44021735

Daisy7
ania.daisy7

WAW Pokemon

SNM
SnM

PokeSerwis

Kurs Manga

Anime Centrum
anime online

Lucid Dream

Stray Dogs

Proelium

Riverdale

Oversoul

Morsmordre

Ninshu

Dragon - Space Trip
Dragonst

Orchard Stable

Pokemon Silver
Silver Baner

Genetrix

Hetaliowe Awokado

Rabbit Doubt

France

Czarodzieje

Vampire Diaries
Vampire Diaries

Disney World

Sekret Miasta

Epoka Nordlingów

Horizon

Into Darkness

YLO

Dysharmonia

Eridani

Camp of shadows

Dragon Ball New Generation Reborn
Dragon Ball New Generation Reborn

Tvedeane

Black Butler
BlackButler

Hogwart Dream
HogwartDream

Maligna

FT Path Magician

Luciferum
Luciferum zaprasza!

Stado psów

Ninja Clan Wars

Czarny Horyzont

Ardhi

Artemida - Warrior Cats

Noctus

Kraina Snów

Dragon Ball - Another Universe

Wishtown

Hoshi Fusion

Spectrofobia

X-Men RPG

Virus

Avengers Assemble

Wizard's World

Król Lew PBF
Król Lew



Design by Did, Panda & Daisy7. Only for Pokemon Crystal
Copyright 2016 by Daisy7.

Zabrania się kopiowania tekstów i obrazków autorstwa naszych użytkowników na użytek innych stron bez ich zgody!
Grafika pochodzi ze źródeł internetowych. Nie przywłaszczamy sobie do niej żadnych praw. Jeśli jesteś autorem obrazka wykorzystanego na forum i nie życzysz sobie, by się tu znajdował, napisz do administracji Pokemon Crystal, a zostanie on usunięty.
Pokemon Crystal nie czerpie żadnych korzyści materialnych z prowadzenia tej strony poświęconej serii "Pokemon" - własności Nintendo.

Pokemon Crystal launched 2011-03-23.